بروزترین مطالب کامپیوتر و موبایل

سلام به همه بازدید کنندگان.امیدوارم از مطالب حداکثر استفادرو برده باشید.نظرات و سوالات خودتونو رو تو نظرات به نمایش بزارید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

معرفی 10 برند برتر گوشی موبایل در جهان

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ


معرفی 10 برند برتر گوشی موبایل در جهان

در حدود 20 سال پیش که اولین تلفن های همراه وارد بازار شد مردم از مشاهده‌ی دستگاهی که می‌تواند بدون هیچ سیمی به شبکه کابل های مخابرات وصل شود و از هر جایی با جای دیگر ارتباط برقرار کند شگفت زده شدند. 

اما امروزه دیگر از گوشی‌ها صرفاً برای برقراری تماس استفاده نمی‌شودگوشی‌ها دیگر در حال رقابت با کامپیوترها و دستگاه های تخصصی و قدرتمند هستند. شرکت های زیادی هم به وجود آمده‌اند تا این دستگاه‌ها را با طراحی خودشان به دست مردم بدهند.

در اینجا لیستی از 10 برند برتر گوشی موبایل در جهان از لحاظ تعداد تولید و فروش در سال اخیر و جدیدترین نظر سنجی محبوبیت در میان مردم را از دهم به اول را برایتان قرار دادیم.

به ادامه ی مطلب بروید و رتبه بندی گوشی های موبایل را ببینید

10.بلک بری - blackberry
12.90 میلیون دستگاه در سال اخیر


کمپانی به لک بری کشور آمریکا یکی از بزرگ‌ترین کمپانی های تولید گوشی در جهان محسوب می‌شود که با دستگاه های بسیار با کیفیت و البته کمی گرانش جای خود را در دل کاربران باز کرده و این کمپانی در رده دهم لیست ما جای می‌گیرد.

9.سونی - sony

16.80 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل سونی

شرکت بزرگ و محبوب سونی از کشور ژاپن که قبلاً خود را با نام سونی اریکسون مشهور کرده بود پس از تقسیم سهام و جدا شدن از شرکت سوئدی اریکسون خود به تنهایی دست به تولید گوشی های بسیار پرقدرت و زیبا گرفت که گوشی‌های سری Z این کمپانی از بهترین گوشی های حال حاضر جهان به شمار می‌روند. ولی ما سونی را در رده نهم این لیست می‌بینیم. به ادامه لیست توجه کنید.

8.لنووو - lenovo

17.10 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل لنووو

کمپانی لنووو واقع در کشور چیـن با تولید بالا و مرغوبیت عالی دستگاه های خود به رتبه هشتم بهترین‌ها رفته که ما در ایران این برند را با تبلت ها و لپتاپ های قدرتمندش می‌شناسیم و گوشی های این شرکت کمتر از سایر برندها در ویترین فروشگاه های ایران دیده می‌شود.

7. آلکاتل - alcatel

21.90 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل آلکاتل


شرکت آلکاتل از کشور فرانسه که به تازگی تمام تولید و عرضه و نمایندگی خود را به کشور چین منتقل کرده با گوشی های قدرتمند خود مانند سری one touch بازار بیشتر کشورها را در قرق خود در آورده و از اینرو از رقیبان قبلی پیشی گرفته و در رده هفتم قرار گرفته

6. هواوی - huawei

29.20 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل هواوی


کمپانی عظیم هوآوی چین که محبوب‌ترین و پرتعدادترین گوشی های ساخت چین در ایران است با امکانات عالی ای که در گوشی هایش مخصوصاً در سری ascend قرار می‌دهد تمام کاربران را در سرتاسر جهان راضی نگه داشته. شعار شرکت هواوی هم این است: “امکانات زیاد در قبال پول کم” که واقعاً هم همین است. هواوی ششم شد. به غول های بعدی گوشی سازی جهان توجه کنید


5. ای جی - LG

31.60 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل ال جی

شرکت آل جی کره جنوبی با طراحی و ساخت انواع گوشی‌ها چه در سال های اخیر چه حال حاضر به یکی از بهترین برند های تلفن همراه جهان و جزو اولین انتخاب های هر شخصی که قصد خرید گوشی را دارد تبدیل شدهگوشی های قدرتمند و جدید سری optimus این شرکت را همه می‌شناسند و از توانایی های این گوشی‌ها اطلاع دارند

4. زد تی ای - ZTE

37.70 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل زد تی ای

شاید هیچکس در ایران باور نمی‌کرد این شرکت از بقیه سرتر باشد اما این شرکت چند ملیتی که برای تولید محصولاتش چندین کشور پیشرفته در غرب و شرق جهان در کشور چین گرد هم آمدند بهترین و به روز ترین گوشی های جهان را تولید و عرضه می‌کنند. چون چند سال پیش صادرات گوشی های زد تی ای به ایران متوقف شد کاربران ایرانی آشنایی چندانی با گوشی های جدید این برند ندارند. کشور های عضو این شرکت هر کدام از جدیدترین و بالاترین تکنولوژی کشور خودشان در این گوشی‌ها استفاده کرده‌اند و این موضوع باعث شده تا ZTE به یکی از بهترین برند های گوشی موبایل در جهان تبدیل شوند.


3.اپل - apple

85.20 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل اپل

دیگر کمتر کسی وجود دارد که این غول گوشی سازی دنیا را نشناسد. شرکت بزرگ اپل آمریکا که به تازگی تولید خود را به کشور چین منتقل کرده با گوشی های فوق قدرتمند و بسیار زیبای خود که با وجود قیمت بالا باز هم هر شخصی را وسوسه به خرید می‌کند و این از انبوهی تولید این شرکت مشخص است. شرکت اپل برای گوشی‌ها و تبلت های خود سیستم عاملی منحصر به فرد به نام ios ابداع کرده که طراحی‌اش طوریست که گوشی هایدارای این سیستم به هیچ وجه هنگ نمی‌کنند و همواره رواننداین یکی دیگر از برتری های اپل است.


2.نوکیا - nokia

148.20 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل نوکیا

کمپانی بسیار بزرگ و با قدمت نوکیای فنلاند که جزو اولین تولید کننده های گوشی در جهان بود سالیان سال با تولید انواع گوشی های خوب و محبوب خود پای ثابت همیشگی بازار بوده و امروز هم با تولید گوشی های هوشمند جدید از کورس با دیگران نه تنها عقب نمانده بلکه برتری بسیار زیادی از دیگران پیدا کرده. کمپانی نوکیا اخیراً با شرکت ماکروسافت آمریکا قرار داد فروش بیشتر سهام خود را امضا کرده. در گوشی های هوشمند جدید نوکیا سیستمی به نام ویندوزفون ساخت ماکروسافت به کار رفته و طراحی قدرتمند این سیستم هم با تنظیمات دقیقی که انجام شده باعث شده گوشی های ویندوز فونی هیچگاه هنگ نکنند و همیشه روان باشند. البته شرکت های دیگر هم چند گوشی با این سیستم عامل معرفی کرده‌اند اما هیچکدام با گوشی های قدرتمند lumia از نوکیا برابری نمی‌کنند.


1. سامسونگ - samsung

219.30 میلیون دستگاه در سال اخیر

شرکت موبایل سامسونگ

و این سامسونگ است که در رتبه اول جا گرفته. سامسونگ هم شرکتی با قدمت بوده که گوشی های بسیار با کیفیتی تولید می‌کرده و اخیراً هم با گوشی های فوق العاده گلکسی خود به بهترین و پر طرفدارترین کمپانی جهان تبدیل شده. همانطور که ملاحضه می‌کنید تولید این شرکت واقعاً بالاست و بیشترین فروش و محبوبیت را در بین مردم جهان دارد.

امیدوارم این مطلب هم کمکی برای خرید موبایل دلخواهتان باشد



تمامی حقوق مادی و معنوی این مطالب مربوط به وبلاگ اینستاگرامی ها می باشد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
amin shahkar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی