بروزترین مطالب کامپیوتر و موبایل

سلام به همه بازدید کنندگان.امیدوارم از مطالب حداکثر استفادرو برده باشید.نظرات و سوالات خودتونو رو تو نظرات به نمایش بزارید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انتقال اکانت از دستگاهی به دستگاه دیگر Link a Device

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ


در این پست می خواهیم انتقال اکانت کلش آف کلنز از دستگاهی به دستگاه دیگر را آموزش بدهیم ، برای دوستانی که می خواهند ایمیل شان را تغییر بدهند هم مورد استفاده قرار می گیرد توجه داشته باشید این کار را فقط یکبار می توانید انجام بدهید و درصورت انتقال به دستگاه جدید و پشیمان شدن ، امکان بازگشت به دستگاه قدیمی خود دیگر امکان پذیر نمی باشد حتی با مکاتبه با سوپر سل هم امکان برگشت نمی باشد، و در خواستتان را رد می کنند .

این آموزش مناسب است برای افرادی که :
می خواهند از دستگاه اندرویدی به دستگاهی ios منتقل شوند و یا برعکس.
می خواهند دستگاه خود را بفروشند.
می خواهند بازی را روی ۲ دستگاه همزمان داشته باشند.
معتاد بازی شده اند و میخواهند بازنشسته شوند و دهکده خود را به فرد امینی بسپارند !

دقت داشته باشید که برای اتصال google+ به بازی باید زبان دستگاه خود را به انگلیسی تغییر دهید.

نکته مهم :این کار انتقال فقط یک بار انجام می شود و دیگر بعد از انتقال بازی به گوشی دیگری ،  قابل اجرا نمی باشد و دیگر به شما کدی نمی دهد ، پس دقت و اطمینان از انتقال داشته باشید .

نکات خیلی مهم: توجه داشته باشید که انتقال بازی از موبایلی به موبایل دیگر به این روش فقط و فقط یکبار امکان پذیر است و در صورت انجام این کار دیگر نمی توانید آن را از این طریق انتقال دهید و دیگر کار نمی کند.

این روش برای کاربرانی که می خواهند ایمیل خود را هم تغییر دهند کارآیی دارد.

این روش بهترین راه برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز می باشد و انتقال از موبایل فروشنده به موبایل خریدار به روی جیمیل جدید خریدار که خودش ساخته است ، خوب است . ضمنا توجه داشته باشید خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز طبق قوانین سوپرسل ممنوع می باشد و در صورت مکاتبه با سوپرسل تحت هر عنوانی از ذکر خریدن یا فروختن اکانت خودداری نمایید.

پس با توجه به نکات بالا آموزش آن را قرار می دهیم :

۱_طبق تصویر اول به تنظیمات بازی میرویم.

 ۲_بعد به قسمت Link a Device میرویم .

۳_بعد در دستگاه قدیمی روی This Is The Old Divice کلیک می کنیم.

 ۴_سپس روی گزینه ی I Want To Link To Another Device کلیک میکنیم برای انتقال به دستگاه iPHONE و iPad و iPod گزینه اول را انتخاب می کنیم.

۵_همان طور که در شکل نشان داده شده است یککدبه ما داده میشود .

(توجه داشته باشید این کد فقط دو دقیقه اعتبار دارد)

بعد این کار در دستگاه جدید که قرار است اکانت را به آن انتقال دهیم ، به قسمت تنظیمات رفته وبعد Link a Device را می زنیم سپس رو گزینه ی This Is The New Deviceکلیک میکنیم و بعد پنجره ای برای ما باز میشود که در ان باید کدی را که در دستگاه قدیمی برایمان امد را در دستگاه جدید وارد کنیم و تمام!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
amin shahkar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی